niedziela, 29 maja 2011

Witajcie ponownie!

Miałam straaasznego doła związanego z utratą bloga "Metamorfozy-ewanilla.blogspot.com". Był to mój drugi blog w życiu, który odniósł większy sukces. Drugi po pierwszym o Stardoll, który miał tylko (albo aż!) 17 obserwatorów. Ale dlaczego mój blog z metamorfozami nie funkcjonuje? Co prawda, istnieje, ale miałam pewne potyczki z Bloggerem, musiałam założyć nowe konto na nim, a wiadomo - bloga nie mam. Stara kolejka została na nim. Teraz, jak się patrzę na tą swoją nową, na tym blogu, to nie mogę się przyzwyczaić: taka krótka! No ale dobra. Mam nadzieję, że z czasem się powiększy. BŁAGAM, zapisujcie się do obserwatorów! Teraz to chyba to jest najważniejsze na moim nowym "dorobku". Okej, idę pielęgnować ten dorobek.
Ciao!

9 komentarzy:

Domi209 pisze...

Dasz radę ! ;*

Domi209

paatryycjaaa pisze...

Mam nadzieje, że ten blog będzie też taki super jak poprzedni ... A może jeszcze lepszy ;p Lili2345lol ;)

Doda323 pisze...

Miło a ja zapraszam was na mojego www.stardollplotek.blogspot.com

Caroline Livre pisze...

Fajnie ;) Można tutaj poprosić o metke ?

Mia_2306

Ewanilla pisze...

No pewnie! :)

Yuukis pisze...

Super .! Czy mogę zgłosić się do metamorfozy .? ; D

Yuukis

Ewanilla pisze...

Jasne :x

naaathhh pisze...

Zapisałam się do obserwatorów xdd

vicky ♥ pisze...

Ja też jestem obserwatorem c;


Wikusia469