piątek, 6 kwietnia 2012

Marry the night


Dzisiaj trochę bardziej tajemniczo. Jakoś od wczoraj, od 18 rozdziału na swoim e-booku, wzięło mnie na mroczność.
Bójcie się! :>

sukienka- Archive
bluzka- HB, It girls
bluzka na długi rękaw- insp. Marcelo Sommer- Archive
naszyjnik- Givenchy
kopertówka- noname
buty- Yves Saint Laurent
RIO/sh


hahahah, odwrotnie jest lepiej.

Te niektóre rzeczy, np. ta sukienka, są tak nudne, a i bez nich się nie obędę. Poza tym, dzisiaj wzięłam się za sprzątanie swojego pokoju, żeby jutro bezstresowo siedzieć w kuchni. 99% rzeczy nie wyrzuciłam, bo ciągle mam wrażenie, że się przydadzą. Moja słaba cecha.


Forever young, I want to be forever young. Do you really want to live forever? Forever or never?
Dzisiaj po głowie chodzi mi 1D- Forever Young. Piękny tekst.

3 komentarze:

Kamila pisze...

Fajna, taka mroczna :3

Nejtl pisze...

Bardzo ładna, fajne połączenie sukienki z bluzką :)

Gieniusia. pisze...

niestety nie mój styl



Gieniusia.