piątek, 6 kwietnia 2012

Pastele- kolejny trend nadchodzącego sezonu

H&M

Wcześniej neony, teraz pastele. Mowa oczywiście o kolejnym trendzie, który zaczyna królować już teraz. Tak, panie i panowie, przedstawiam Wam PASTELE!

Oto, co oferuje nam w tym roku sklep H&M:
(niewiele, szczerze mówiąc)


To już oczywiście zależy od tego, kto jaki ma gust, jeśli chodzi o same kroje tych ciuchów. Zawsze jednak uważałam, że każdy ciuch ma swój urok, kiedy odpowiednio się go dopasuje kolorystycznie jak i właśnie krojem. Pewnie pierwsza myśl na widok ciuchów wyżej: klapa. Ale wystarczy spojrzeć dalej, żebyśmy się trochę przekonali:



Osobiście nie powaliło mnie to bardzo na kolana. Żałuję, że jest mały wybór ciuchów. Skupiając się jednak na pastelowych kolorach- zasługują na 6+. Każda fashionistka powinna pamiętać o tym trendzie już teraz!

Przykłady prosto z wybiegów:
Źródło: H&M

Posiadacie w swoich szafach już pastelowe cudeńka? :>

3 komentarze:

Kamila pisze...

Nie, i nie chcę kupować. Jakoś mi do gustu nie przypadły.

Nejtl pisze...

Uwielbiam pastele. Szczerze mówiąc, ja nie przywiązuję zbyt dużej wagi do trendów. Ubieram się tak, jak mi się podoba, chociaż zawzięcie śledzę wybiegi. Dziwne, nie? Ogólnie rzecz biorąc, nie ubieram się wcale tak dobrze. Nie mam 17841945781 par butów, 645 pasków, 458926424 torebek ani szafy przepełnionej bluzkami, spodniami, spódniczkami i sukienkami.

Mam pastelową bluzeczkę i sweterek, to chyba wszystko :)

Gieniusia. pisze...

wole pastele niz neony są śliczne




Gieniusia.