sobota, 25 czerwca 2011

!!!



No po prostu...!
Załamanie.
Czemu ja zawsze tak mam: brak kasy, w bazarku super cenne, tanie rzeczy?!
Choćby to futerko na końcu - żeby mieć to 500 sd w stardollowej portmonetce, to hohoho, ale pierwszy raz widzę to futro tutaj, teraz! Szukam go, nic, a jest świetne.
To się nazywa, kochani, PECH EWANILLI.
Te kurteczki HB. Ta beżowa jest po prostu fenomenalna. Widziałam ją za 70, nie kupiłam. Czemu? Dobre pytanie! Teraz widzę za 100. Kasy brak. Ludzie drodzy! A ta pierwsza kurteczka to szczyt wszystkiego!! Stara, jest świetna, cena - 76 sd.
Płaszczyk HB, tylko 40 sd. W zasadzie to za nim tak nie płaczę, no ale dobra.
I kamizelka HB. Jest rewelacyjna. 78 sd.

Jestem w otchłani rozpaczy, jak ta Anka z Zielonego Wzgórza.

__________________________________________

PIERWSZA STARDOLL TOP MODEL:

MWAMP

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moja faworytka, super babka, spójrzcie na nią, oryginalna, ma styl, że szok!

3 komentarze:

Nejtl pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
vicky ♥ pisze...

Ja też tak mam ;/
Zaraz po tym jak napisałaś ten post poszłam szukać ubrań w starplazie i znalazłam tyle cennych ciuszków za grosze!

Wikusia469

Nejtl pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.