piątek, 17 czerwca 2011

Original Style by Cities. Just for the Ladies.

Dzisiaj mam chyba wenę.
I ta stylizacja, dzisiaj świeżo wykonana, podoba mi się. Kojarzy się nieco z krową albo dalmatyńczykiem, jednak bez skojarzeń. Chciałam zrobić coś z tym super płaszczykiem, cennym, a znalezionym przeze mnie w bazarku za 6 sd!! Stylizacja jest "warstwowa", więc na pierwszy rzut oka nie widać rzeczy, które w rzeczywistości biorą udział w całokształcie ów ubioru:

Płaszczyk - Stardoll
Biała tunika (pod spodem) - Starplaza Archive
Spódnica (pod spodem) - Stardoll
Bluzka (pod spodem) - DKNY
Druga bluzka pod spodem w paski - DKNY
Chustka z kokardką pod szyję - Starplaza Archive
Kopertówka - DKNY
Rajtki - RIO
Zakolanówki - Starplaza Archive
3 pary butów:
Spring Surprises
DKNY
ELLE


Uwaga, większość rzeczy z wszystkich stylizacji są z bazarku albo z wyprzedaży, jednak ja, wedle zwyczaju, piszę tylko, co to za ciuch i z jakiego sklepu pochodzi.

3 komentarze:

paatryycjaaa pisze...

Bardzo ładna stylizacja ;) Strasznie podoba mi się ten płaszczyk ;p Lili2345lol ;)

Anonimowy pisze...

Świetnie łączysz ubrania :)

vicky ♥ pisze...

Super stylizacja. Baardzo ładna xdd



Wikusia469