niedziela, 19 czerwca 2011

High Heels Supporter


Ta stylizacja mi się podoba, wczoraj ją wykonałam. Jest taka jakby ostrzejsza. Tylko nie pisać mi, że szpanuję ciuchami, po prostu fajnie się dopasowały. Inspirowałam się ubiorem mojej koleżanki :3. Tamta stylizacja była naprawdę mega. A ta torebka LE jest jedną z moich ulubionych. Pasuje do wszystkiego. Jestem Fanką Wysokich Obcasów.

Torebka - LE
Buty (2 pary):
Mój projekt
Sonia Rykiel Tribute
Skarpety - Stardoll
Zakolanówki - Starplaza Archive
Body (Pod spodem, wystają szelki) - HB, Bonjour Bizou
Body (Na wierzchu) - HB, Bonjour Bizou
Futro - HB, Rio
Naszyjniki (Dwa):
Bonjour Bizou
Fallen Angel

3 komentarze:

paatryycjaaa pisze...

Już dawno chciałam kupić to futerko, tylko nikt go nie chce jakoś sprzedać ;/ A stylizacja super ! ;) Lili2345lol ;)

Domi209 pisze...

Zajebiste ;-3 Mój stajl. Chce mieć to futerko,ale bardzo drogie.

Domi209

vicky ♥ pisze...

Szukam tego futerka jak i body ale nie mogę znaleźć ;/
A stylizacja zajebista ;D



Wikusia469