piątek, 24 czerwca 2011

Lili2345lol


Przed: Z elementami twarzy też trzeba uważać, bo dużo do siebie nie pasuje. No cóż, jeśli chodzi o Twoją Doll, to nie pasują mi tutaj te brwi (które, tak na marginesie, powinny być ciemniejsze) i oczy. Trochę skromnie tak tu jest... Masz sporo cieni a użyłaś jedynie tuszu do rzęs? Choć te oczy niefajnie się maluje, więc poniekąd rozumiem. Do tych ust nic nie mam. Mam za to dużo to tego owalu twarzy, mało fryzur do niego pasuje. Fryzura jest okej. Hmm, a jeśli chodzi o paznokcie, to zostańmy przy jednym kolorze, okej? :>
Po: Jest wakacyjnie. To wrażenie dały te fajne okularki w połączeniu z tą fryzurą w czarnym wydaniu. Specjalnie okularki zniżyłam, żeby było widać makijaż, który jest w fioletowo-wrzosowym odcieniu. Użyłam chyba wszystkie eyelinery, które posiadasz (!). W zasadzie to wzięłam te okulary, żeby zakryć oczy, które trochę nie pasują.


Przed: Jak to ja, zawsze coś znajdę. Torebka. Nie pasuje. Pod to body HB mogłabyś założyć jeszcze czarny top na ramiączkach, masz taki. Dlatego, że widać Ci stanik :>. Albo czarna bluzka na ramiączkach, albo czarny stanik ze sklepu Stardoll. Okularki fajne.
Po: Spódniczka pasuje do okularków z makijażu "po" :>. Wszystko pasuje, fajnie. Letnio. Pasek HB i sukienka HB - uwielbiam! Buty od McQueena, nie znalazłam raczej lepszych. Torba jedna z większych. Jedynie, co mi nie styka, to te falbanki od sukienki HB pod spódnicą. Ale da się przeżyć.

3 komentarze:

naaathhh pisze...

Podoba mi się ta metamorfoza ;

146nata146

paatryycjaaa pisze...

Dzięki za metamorfozę ;* I jest naprawdę super ;) Lili2345lol ;)

vicky ♥ pisze...

Podoba mi się makijaż natomiast strój już trochę mniej ;>


Wikusia469