środa, 22 czerwca 2011

WAKACJE!

Taaaaak, w końcu koniec roku szkolnego!
Życzę Wam wszystkim dużo wolnego czasu, zero nauki i problemów, a za to dużo odpoczynku, laby i...nieco lenistwa!
Korzystajcie z wolnego! :)
A poza tym, jak wyglądają u Was świadectwa?
Ja mam czerwony pasek, pierwszy! :D I jestem bardzo z tego dumna. Oby tak dalej, nie?
Powrócę do tematu balu absolwentów. Było po prostu wyśmienicie. Prawie pięć godzin tańca, ledwo doszłam do domu przez obtarte pięty. Ale co tam, zabawa była super.
Myślę, że ten rok szkolny ( i jego koniec też) był bardzo udany.
A Wy jak go podsumowujecie?
Mogło być lepiej? Jaką macie średnią?

__________________

Zastanawiam się, czy urządzić konkurs na najlepszy, wakacyjny makijaż?

6 komentarzy:

ola_1238 pisze...

zrób konkurs! wezmę udział ;)
skończyłam dziś 1 LO ze średnią 4,77 i czerwonym paskiem. rok - co do ocen mógłby być lepszy, a co do poznanych ludzi - mega :)
Ty zdaje się idziesz we wrześniu do liceum? ;]

Ola_JESTEM pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ola_JESTEM pisze...

ja jestem w piątej klasie;) i no cóż wyliczę wam nagrody jakie dostałam:

świadectwo z paskiem
dyplom za wzorowe zachowanie
list gratulacyjny do rodziców za najwyższą średnią w klasie
książka (starożytny egipt)

PS Ja mam średnią: 5,3 a ty?

Ola_JESTEM pisze...

A co do podsumowania. Poznałam mega fajnych ludzi i sporo się nauczyłam. Sądzę, że był to najbardziej udany rok szkolny;)

Jak dzisiaj zaglądnęłam w moje stare świadectwa to uśmiałam się na maska. Szczególnie przy tym z drugiej klasy podstawówki.

paatryycjaaa pisze...

Ja, nawet dobra średnie ;p 4,5 ... Mogło być lepiej, no ale ... A co do konkursu to zrób ;c Lili2345lol ;)

vicky ♥ pisze...

Ja miałam średnią 5,09 ;dd
Fajnie było w tym roku szkolnym... W sumie jak w każdym bo mam zajee.. fajnych ^^ ludzi ! ;d


Wikusia469