sobota, 25 czerwca 2011

On the way to the park


Na lepszy (czytaj: bardziej pospolity) pomysł na tytuł nie wpadłam. Po prostu: W drodze do parku. Banalnie, wiem. Ale tak w ogóle, dlaczego skupiam się na nazwie, jak tutaj o stylizację chodzi?
A właśnie, co do stylizacji.
Jak znalazłam tą bluzkę, która leży na wierzchu, najpierw pomyślałam : Po co mi ona? Ma za duży dekolt, jest taka... rozlazła. Ale zaczęłam kombinować, bo mój mózg od razu wiedział, że pod tą bluzką musi coś być. I jest. Kolory stylizacji: biel. Jedynie torebka i okularki mają nieco inne kolory.

Okulary - Pretty in love
Naszyjnik - Bonjour Bizou
Bluzka (ta w roli głównej, rozlała) - kalendarz adwentowy, który rok, to nie wiem
Kamizelka - DKNY
Spodenki - DKNY
Bluzka na krótki rękawek - Stardoll
Sandały - Pretty in Pink Heart Shop
Torba - Pretty in Love

4 komentarze:

Anusia pisze...

By wyszła stylizacja, która ma "to coś" wcale nie potrzeba wiele. I Ty to udowodniłaś ;)

Pozdrawiam,
Sharpay798

paatryycjaaa pisze...

Aniołek xd Lili2345lol ;)

Ewanilla pisze...

... z trupią klatą? XD

vicky ♥ pisze...

Śliczna ♥
;)


Wikusia469