czwartek, 9 czerwca 2011

Pod lupą...Kamizelka

Tym razem większą uwagę skupiłam na tej oto kamizelce:


A może powinnam powiedzieć, że wg mnie to jest kamizelka? xD
Jest ze sklepu RIO, o ile się nie mylę. Ja ją sobie kupiłam, bo pasuje do wielu rzeczy. Ponadto ma kolor, który nie przeważa w mojej szafie. Ładnie wygląda na Doll, i kosztuje tylko 8 stardolarów, czyli jest dla SS. Mi się podoba, polecam jej zakupu.

Pierwsza stylizacja:

Nie ukrywam, że Doll przez tą sukienkę wygląda na grubą, dlatego ładnie to przełamały buty na wysokim obcasie od Louboutina, tradycyjnie z czerwoną podeszwą. Mam te buty, ale jakoś nie pasują mi do stylizacji. Do tej ułożyły się wręcz idealnie.

Buty- RIO- 50 sm
Sukienka- RIO- 19 sd
Pasek - RIO- 40 sm
Spódnica - PPQ- 20 sd

Prawie wszystko z RIO, ale nie ukrywajmy, że wszystko ładnie ze sobą współgra. Przynajmniej mi tak się wydaje.

Stylizacja druga:



Oczywiście z moimi ukochanymi portkami z PPQ razy dwa. To jest stylizacja raczej na luzie, jednak na elegancji nic nie straciła. Z dwóch torebek i paska zrobiłam jedną. Oryginalna. Wzięłam te same buty, bo i w tej stylizacji bardzo pasują.
Buty- RIO - 50 sm
Spodnie- PPQ (2x) - 24 sd ( jedna sztuka)
Kombinezon (widać górę) - YSL - Yves Saint Laurent Tribute - 34 sd
Torby:
YSL - Yves Saint Laurent Tribute - 36 sd
PPQ - 24 sd
Pasek - Bonjour Bizou - 10 sm

Stylizacja trzecia:


Chyba najlepsza. Najbardziej kreatywna, może tak. Najbardziej podobają mi się tu buty, które są dla siebie chyba stworzone.

Buty ( dwie pary):
Yves Saint Laurent Tribute- YSL - 18 sd
Riveria - 6 sd
Spodenki- Miss Sixty- 14 sd
Druga kamizelka - Killah - 9 sd %
Czarny top - Perfect Day - 8 sd
Drugi top - Young Hollywood - 65 sd - LIMITED EDITION
Ostatni top w paski - RIO - 80 sm

Makijaż:

Nie miałam czasu, żeby zrobić, ale najlepiej będzie, jeśli będą barwy czarno- niebieskie. Zależy raczej od barw stylizacji. Ja skupiłam się właśnie na czerni i niebieskim, ale przecież może być też np. biały. Paznokcie albo bezbarwne, albo niebieskie, albo czarne.

______

Która stylizacja podoba Wam się najbardziej? Liczę na komentarze, bo trochę spędziłam przy tym czasu ;d

3 komentarze:

naaathhh pisze...

Hmm..trudno powiedzieć.. jak dla mnie to wszystkie są przepięknie xD
Pozdrawiam ;)

146nata146

paatryycjaaa pisze...

Mi najbardziej podoba się stylizacja numer trzy ;) Lili2345lol ;)

vicky ♥ pisze...

Mi najbardziej podoba się 1 stylizacja ;)
Oczywiście pozostałe dwie też są ładne ale najbardziej ta pierwsza ;)


Wikusia469