czwartek, 2 czerwca 2011

Stylizacje na Looklecie

Postanowiłam zrobić stylizację na Looklecie, i bardzo mi się ta strona spodobała. Z większości dlatego, że jest mnóstwo świetnych, markowych rzeczy. Zrobiłam dwie.

Pierwsza jest raczej taka...jesienna, choć dopiero idzie do nas lato. Modelka ma na sobie buty rodem z TopShop'u...Czy Wam coś przypominają? :>. Ahh, jak ja bym chciała mieć te ciuchy...Te z drugiego obrazka też, choć bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Druga jest bazowana na kolorze czerwonym. Bufiaste rękawy, o tak! xD

Wg Was, która stylizacja jest lepsza? Pierwsza czy druga? ;)

4 komentarze:

Domi209 pisze...

Obie są rewelacyjne ! ;**

Domi209

paatryycjaaa pisze...

Obie są ładne, ale mi się bardziej stylizacja nr1 ;) Lili2345lol ;)

naaathhh pisze...

Obie mi się podobają ;D

146nata146

vicky ♥ pisze...

Bardziej podoba mi się 1 stylizacja ;pp


Wikusia469