środa, 29 czerwca 2011

najwampir



Przed: Te sztuczne rzęsy są O K R O P N E ! Naszyjnik nijaki, a Doll wygląda, jakby miała podkrążone oczy, bo się nie wyspała. Nie przepadam za tymi oczami. Reszta elementów twarzy, łącznie z owalem twarzy i karnacją, na plus. Co do makijażu - hm. Cóż, kreatywności specjalnej tu nie widzę, ale w każdym razie mogło być gorzej, tzn. jest w porządku. Fryzura jest ładna, zawsze i się podobała. Taka delikatna. Cały efekt zepsuły oczy!
Po: Doll wygląda, jakby reklamowała szampon do włosów. Puszyste i w ogóle, cud, miód i orzeszki. Rażą mnie te czarne brwi do jasnych włosów, ale nie miałaś odpowiednich kosmetyków. Makijaż delikatny, w barwach zielono - czarno - fioletowych. Użyłam pogrubiającego tuszu do rzęs, bo wydłużający oszpeca te oczy, cóż, mówię szczerze. Usta pomalowałam jasną pomadką, policzki musnęłam pudrem. Różooowyym. c:


Przed: Nie, nie, nie! Za dużo tych sznurków, czy co to tam! Berecik, te sznurki (?), naszyjnik, rajtki w cętki i sznurowane buty?! Przesadzone. Rozumiem, że masz małą szafę, ale tu potrzebny jest umiar.
Po: HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHAHAH, Niech ktoś mnie walnie w głowę za to coś! To miała być sukienka. Coś dziwna trochę, jedynie dół pod tą dużą spódnicą mi się podoba. Buty też fajne, kapelusz też, ale ta sukienka przeszła wszystko! Ale jako, że nie masz wiele ubrań, to i tak coś zrobiłam, nie próbuj zaprzeczyć! nie no, nie mogę. XDDDD

2 komentarze:

vicky ♥ pisze...

Średnio mi się podoba ;)


Wikusia469

Ewanilla pisze...

wiem, mi też XD