środa, 1 czerwca 2011

Sweet_Kitty_xP


Przed: Bez żadnych zarzutów.
Po: Ja zrobiłam bardziej delikatny makijaż w brązowych odcieniach. Użyłam dwa brązowe cienie i biały, który po zmieszaniu z brązem przybrał kolor takiej kawy z mlekiem. Policzki musnęłam pudrem, zmieniłam kolor włosów i fryzurę.


Przed: Niby wszystko gra, ale jest tak..zwyczajnie. Bardzo zazdroszczę Ci naszyjnika HB ;d!
Po: Zerwałam z młodzieżowym stylem i postawiłam na powagę. Rajtki, bluzka PPQ, tradycyjnie spódnica, sukienka, skarpetki, dwie pary butów, okulary (skąd wy je macie?!) i kopertówka. Stylizacja jest w odcieniach czarno-złotych.

7 komentarzy:

paatryycjaaa pisze...

Fajna metka ;0 A ta torebka przypomina mi dawny hb ;p Lili2345lol ;)

Ewanilla pisze...

tak, bo to jest stary HB, tyle że Admini dali ją jako darmówka i jest bez metki :)

Toksyczna565 pisze...

A gdybyś miała ciut czasu to byś mi zrobiła stylizacje z moich ubrań?

TeiLea

Marta ;* / Kennedy890 pisze...

Zrobiła byś mi metamorfozę Ubrań i makijażu? Na Stardollu jestem Kennedy890:)

Ewanilla pisze...

w porządku :D

naaathhh pisze...

Podoba mi się ta metka ;d

vicky ♥ pisze...

Śliczna metka! podoba mi się strój... Makijaż też ;pp


Wikusia469