środa, 15 czerwca 2011

Sunny Girl


Stylizacja bardzo mi się podoba, jest taka słoneczna, letnia, wakacyjna. Kolorystyka także nie oszpeca. Całość dopełnia fenomenalny naszyjnik HB, którego nigdy nie oddam, i warkoczyki, które świetnie wczuły się w swoją rolę - słoneczna dziewczyna :D

Buty- Decades
Torebka - Young Hollywood
Naszyjnik - HB - Bonjour Bizou
Bluzki:
Na wierzchu, szeroka - Bonjour Bizou
Pod spodem, też szeroka - Spring Surprises
Kamizelka - Chanel Tribute
Spódniczka z futerka - Bonjour Bizou
Tunika - insp. Dolce&Gabbana - Fudge

__________________________

Doszłam do drugiego etapu w konkursie na stylizację na popularnym blogu o stardoll: Stardoll-i-my, który prowadzi Gabisia9. Stylizację tą wysłałam na zadanie "strój plażowy - kolor pomarańczowy" :D

5 komentarzy:

naaathhh pisze...

Świetna stylizacja ;D
bardzo mi się podoba.

146nata146

paatryycjaaa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
paatryycjaaa pisze...

Mi też się podoba ;* Lili2345lol ;)

Anonimowy pisze...

Genialne ;)

vicky ♥ pisze...

Fenomenalna xdd Lubię to ♥ ^^


Wikusia469