piątek, 10 czerwca 2011

Zakupy

Byłam na mini-zakupach, których w zasadzie nie planowałam...tak jakoś wyszło.


W bazarku byłam po to, by wyszperać kurtkę ze sklepu Just Cavalli Tribute. Znalazłam za to inne ciekawe rzeczy. Ostatnio w ogóle widzę coraz więcej fajnych rzeczy o niskiej cenie. Np. stara torba HB za 29 sd, ELLE blazer za 400... W większości te zakupy działają wkurzająco, bo jak masz kasę, to nic w tym bazarze nie ma, a jak jej nie masz- same fajne rzeczy!

1. Kurtka Jordache. Za 5 sd. Marne 5 sd! Poniekąd ciuchy ze sklepów Jordache, Stuff czy MKA są wg mnie nieładne, wystawisz coś za niską cenę i nikt nie kupuje, ale kurtka Jordache za 5 sd?! Przyda się!
2. Kamizelka Chanel Tribute za, o Boże, 36 sd. Prawdziwy traf! Widziałam kultową Chanelkę z tego sklepu Tribute za 112, mniejszą torebkę również z tego sklepu za 98, i tą samą kamizelkę za 99 sd. Przeczekałam - przy kolejnym wyszukiwaniu ta sama, 36 sd. Nie ma co, bez zastanowienia kupiłam.
3. Torebka z Young Hollywood. Z tego sklepu to najlepsze są chyba właśnie torebki. Ale czemu Edycja Limitowana? :/. Kupiłam ją z myślą o zrobieniu jakiejś takiej "indiańskiej" stylizacji, ale i tak wyszło inaczej. 45 sd.
4. Chustka z kokardką ze sklepu Starplaza Archive, ale znaleziona również w bazarku. Już dawno ją widziałam u koleżanki i mi się spodobała, a że znalazłam ją za 8 sd, nie czekałam z kupnem.
5. Pasek. Dziwny, nie? Mam wrażenie, że już go widziałam. No ale dobra, kupiłam. 20 sd.

6. Bluzka ze Starplazy, Pretty in Love. Jak zobaczyłam ją w spoilerach, od razu zaczęłam planować jej kupno. I to z nią zrobiłam stylizację, taką nieco dziewczęcą, ze swoją nową fryzurką za Starpunkty, ach! :D

2 komentarze:

paatryycjaaa pisze...

Ty to masz farta ;p Lili2345lol ;)

vicky ♥ pisze...

Noo ;p
Podoba mi się kurtka ;pp


Wikusia469