sobota, 11 czerwca 2011

SweetKasia1998

O cholera, ale mnie prąd rąbnął przy prasowaniu, ale mimo to zabieram się do metamorfoz.
_________________


Przed: Kocham tą fryzurę i ten kolor włosów, owal twarzy i okulary! Nie wiem czemu, ale podobają mi się te włosy z tym kolorem i usta z tą pomadką. Na dole fajnie, na górze już nie. Dlaczego? Oczy! Maluje się je paskudnie, a i bez tego pięknie nie wyglądają. Zwłaszcza z tymi długimi rzęsami, ze sztucznym włącznie. Do tych brwi, o dziwo, się chyba przyzwyczajam, ale i tak są ładniejsze. Za wysoko są.
Po: Nie podoba mi się efekt. Zapomniałam podkreślić oczy czarną kredką -.- . Poza tym użyłam dwóch cieni, lekko tuszu do rzęs i wzięłam te okulary. Włosy zostawiłam w tym samym kolorze, zmieniając jedynie ich fryzurę.


Przed: Te buty to pasują tutaj jak pięść do nosa. Legginsy i bluzka może tak, ale buty i torba są ZBYT eleganckie. To, że wszystko niby współgra kolorystycznie nie oznacza, że stylowo i również.
Po: Beznadziejny makijaż PO poprawiłam ubiorem. Chyba skutecznie? No i ktoś tu zbiera HB! Stylizacja w barwach niebiesko-czarnych. Czarne buty HB, rajtki, niebieska spódnica DKNY, zwykła czarna spódnica i czarna sukienka, zwykły, czarny top, kostium kąpielowy HB i drugi, także czarny kostium HB,tylko włosy go zasłaniają, i niebieskie szelki.


:D

3 komentarze:

naaathhh pisze...

Podoba mi się ;D

146nata146

paatryycjaaa pisze...

Fajnie ;0 Lili2345lol ;)

vicky ♥ pisze...

Śliczny strój ci wyszedł ;D
Makijaż też piękny ;)


Wikusia469