wtorek, 21 czerwca 2011

White Lady


Ta stylizacja jest typowo letnia. Podoba mi się Doll, a właściwie jej wyraz, taki dorosły. Efekt ten stworzyły okulary, które nieco lepiej wyglądają na tle czarnych włosów, i buty, na wysokim obcasie z dwóch par. Chciałam koniecznie zrobić coś z tą super sukienką znalezioną dzisiaj w bazarku za jedynie 10 sd.

Okularki - Bonjour Bizou
Kolczyki - Riveria
Naszyjnik - Fallen Angel
Sukienka - VOILE / bazarek
Torebka - Bonjour Bizou
Zakolanówki - Starplaza Archive
Buty (2 pary):
Spring Surprises
Starplaza Archive

_____________________

Jak wiecie, dostaje się z okazji 111.111.111 members darmowe, cenne rzeczy (które już cenne nie są, jak zwykle z wartościowych rzeczy robią byle co). Jedną nagrodą są buty (Herve Leger) i sukienka (Chanel). Czy Wy też dostaliście po dwie pary tego wszystkiego? o_o

2 komentarze:

Anusia pisze...

O mój Boże, sukienka jest rzeczywiście fenomenalna (jak to mawia mój kolega). Poluję na ten naszyjnik, ale znając mojego farta, jeszcze go nie znalazłam :/ Stylizacja oczywiście super!

Pozdrawiam,
Sharpay798

vicky ♥ pisze...

Zgadzam się z Anusią ♥
I ten naszyjnik jest jeszcze w starplazie ;> Za chyba 30sm czy jakoś tak ;pp
A co do tego 111.111.111 uczestników to też dostałam po 2 pary wszystkiego ;/ Błąd na pewno ;pp


Wikusia469