sobota, 9 lipca 2011

costume on the beach


Wymyśliłam strój kąpielowy na plażę. No, może dodałam od siebie tylko kokardkę. Dlaczego tak banalnie? Jak wspomniałam, każdą stylizację publikuję, a tą musiałam na szybkiego założyć do "top model" na imprezę. Taa, też w to wchodzę. Przegrałam jednak z niebieskim stanikiem i darmowymi majtkami. XD. No dobra, szczerze mówiąc, powinnam wygrać, ale gratuluję zwycięstwa dziewczynie. I tak to było na szybkiego, podkreślam! xD

Buty - Pretty in love Heart Shop
Kostium kąpielowy - HB, RIO
Kokardka - Bonjour Bizou
Kapelusz - Bonjour Bizou

3 komentarze:

Anusia pisze...

Ta, rzeczywiście powinnaś wygrać, bo choć stylizacja jest banalna, jury powinno zauważyć oryginalne zastosowanie kokardki. Bardzo podoba mi się ten kapelusz :)

Pozdrawiam,
Sharpay798

vicky ♥ pisze...

Zgadzam się z Anusią ;)
Stylizacja jest na prawdę banalna ale pomysłowa i oryginalna ;)


Wikusia469

paatryycjaaa pisze...

Ten strój jest boski ;p Lili2345lol ;)