piątek, 15 lipca 2011

Inspiracje 2



Kolejna dawka inspiracji.
Tym razem nieco mniejsza, ale efekty kombinowania ze stylem niektórych osób są ciekawe :>.
Uprzedzam, że do inspiracji wybieram osoby kreatywne. Ale przede wszystkim takie, które umieją dobrze dobierać do siebie ciuchy. W niektórych przypadkach nawet stylizacja typu spodnie + bluzka + dodatek, nabiera nowego znaczenia.






Mnie zaintrygowała osoba o nicku "Buziak". Stylizacja niby prosta, ale ma 'to coś'. Mi się podoba.
Westik92 fajne dobrała legginsy z torebką. Ciekawy patent z paskiem :>.
Dobra, reszty nie będę komentować, powiem tylko tyle: każda osoba ma świetny styl :D.
Opinię pozostawiam Wam.

3 komentarze:

paatryycjaaa pisze...

Mi najbardziej podoba się stylizacja Kalafiorowej i NicoleYorinsit ;) Lili2345lol ;)

naaathhh pisze...

a ja nie mam ulubionej stylizacji. wszystkie mi się podobają ;)

146nata146

vicky ♥ pisze...

Mi także wszystkie się spodobały ;D


Wikusia469