niedziela, 3 lipca 2011

Zbyszka_XD


Screen jest długi, dlatego mały, więc kliknij na niego, by powiększyć.

Przed: Pewnie mnie za to zabijesz, zakopiesz, odkopiesz i dobijesz by znowu zakopać, odkopać i dobić, ale jak Cię pierwszy raz zobaczyłam to pomyślałam "Fajny efekt rozmazanego makijażu". Dopiero jak przybliżyłam Doll, zobaczyłam, że są kolorki, i mi się spodobało. Dziewczyno, NIE TE brwi!! Oryginalne położenie piegów. Reszta spoczko.
Po: Pastelowo. Użyłam wszystkich pastelowych odcieni, pudru, tuszu do rzęs, eyelinera (fioletowego i czarnego), a także kolorowe kredki do oczu. Zmieniłam fryzurkę, a jej kolor zostawiłam taki sam. Podoba mi się tutaj kolor ust. Stworzyłam go za pomocą dwóch pomadek. Wyszła brzoskwinia, którą lekko rozjaśniłam błyszczykiem. Możesz dodać też okulary HB.


Przed: I że Tobie chce się bawić w te włosy? Ja się namęczyłam bardziej je ściągając. Stylizacja ciekawa, nie powiem. Buty - też ciekawe, coś skombinowałaś, ale nie wiem...coś lekko nie wyszło. Fajne koturny pasujące do bluzki wyszły :D. Z chustki na szyję po chustkę do paska - fajnie! Tylko nie widać tego wcięcia w talii, jakie niewątpliwie miało być. Ale też jest spoczko.
Po: Zrobiłam Ci kiecę weselną! Tylko patrzeć, ile Ci rzeczy skombinowałam: 3 sukienki, rajtki, kapelusz, futro, 5 bluzek i 2 tuniki. Butów nie wzięłam, bo i tak ich nie widać, a poza tym nie mogłam ich nałożyć pod tą kiecą na Doll. Daj znać, a Ci ją uszyję na wesele XD

1 komentarz:

vicky ♥ pisze...

Metamorfoza zajebista! ^^


Wikusia469