piątek, 1 lipca 2011

Nowy wygląd

Zastosowałam nowy wygląd bloga :D
Jest inaczej, ale kolorystyka ta sama. Mi się tam podoba, nie wiem, jak Wam.

A tak z innej beczki:
Jak Wam lecą wakacje?
U mnie pogoda od wczoraj do kitu. Zimno, wieje wiatr, nie czuć tych wakacji :c.
Dowiedziałam się, że pod koniec lipca jadę do Krynicy Zdrój, w góry, i do Czech, jeaaa :D
Ponadto wybieram się do Lublina, być może do Częstochowy, jak mnie tam chcą (XD) i, tradycyjnie, do Lichenia.

Ale się chwalę. (:

A Wy gdzieś wyjeżdżacie?


PS. Nie zwracajcie uwagi na te etykiety, coś mi się rozwaliło. c:

4 komentarze:

naaathhh pisze...

Podoba mi się ten nowy wygląd bloga ;D ładnie jest ;)
Ja też wgl. nie czuję tych wakacji.. Ciągle pada i wgl. ;// pogoda do kitu. ;/
Ja jadę pod koniec lipca do Iwonicza Zdrój ;D

146nata146

Domi209 pisze...

Ja zostaję w domu . No dobra,babcia się też liczy ;D . A wygląd bardzo mi się podoba,jedynie napis główny jak dla mnie za jaskrawy ;**

Domi209

vicky ♥ pisze...

Podoba mi się nowy wygląd ;]
A co do wakacji.. Hmm.. To pogoda tak do kitu.. Ale jeśli nie patrzeć na to to nawet fajnie :D
Jadę do babci, nad Morze (może ;pp) i na Węgry a tak to, to przesiedzę w domu ;/


Wikusia469

Ewanilla pisze...

właśnie ma być jaskrawo, przyciągać uwagę :D