poniedziałek, 25 lipca 2011

Moschino is my favourite tribute shop, yeah!



Zaraz oszaleję przez tego durnego Firefoxa, na którego musiałam wejść dla WAS. Tak, dla Was. Bo znowu na Chrome coś nawala z tym dołączaniem obrazków do postów. GRRRR.
A tu się wszystko muli jak, za przeproszeniem, jasna cholera!

Czy tylko mi ta stylizacja kojarzy się z żółtkiem??????????

Spodnie - Stardesign, mój projekt
Buty - DKNY / bazarek
Torba - RIO, wyprzedaż
Sweterek - Moschino Tribute
Bluzka pod spodem, w kropki - darmówka
Naszyjnik - Miss Sixty

6 komentarzy:

naaathhh pisze...

fajna stylizacja ;D . tak kolorowo i wgl. ; p
podoba mi się ; > .

146nata146

Anusia pisze...

E tam. Z bliska sweterek nie wygląda tak super :/ Ale i tak mi się podoba!

Pozdrawiam,
Sharpay798

Ewanilla pisze...

zgodzę się z tobą, widać jego niedoskonałości. :c

paatryycjaaa pisze...

Lubię żółty ;) Podoba mi się ta stylizacja ;) Lili2345lol ;)

vicky ♥ pisze...

Śliczna stylizacja. Żółty ;>


Wikusia469

Nejtl pisze...

Ślicznie ;) Bardzo mi się podoba.