niedziela, 24 lipca 2011

Summer Student


Sorry za niepasującą torbę, ale nie mam innej. A bez niej byłoby za pusto c: .
Stylizacja do szkoły. Tak, przecież jest koniec lipca dopiero, ale ja tego nie czuję, bo pogoda jest po prostu do kitu. Zimno, wieje i leje. Jeszcze śniegu, kurde, brakuje. Ale podobno ma się wypogodzić 8 sierpnia, jak mówi przysłowie. Lepiej w to wierzcie wszyscy, bo się pogrążycie w rozpaczy.

Wyłowiłam ten cartigan HB za 38 sd w bazarku, i bardzo mi się spodobała. Chciałabym mieć taką w realu :>.

Do tego podoba mi się twarz Doll. Jest taka młoda, świeża. Może dlatego, że dawno nie zmieniałam makijażu Doll, bo nie miałam jak, i już cienie prawie wlazły w skórę Doll. XD

Screen jest niewyraźny. Kliknijcie na niego.

Zegarek oczywiście obowiązkowy. Potrzebny jest, żeby nie spóźnić się na lekcje :>.

Z zapartym tchem czekam na MOSCHINO TRIBUTE!

cartigan - HB, Bonjour Bizou / bazarek
Top w kropki - darmówka
Top szary - Bonjour Bizou, wyprzedaż
Top (pod spodem) - RIO
Spodnie - Stardesign, mój projekt
Zegarek - HB, Bonjour Bizou
Torba - DKNY / bazarek
Pasek - Pretty in love
Buty ( 2 pary ) :
LE
Pretty in love


3 komentarze:

vicky ♥ pisze...

Stylizacja śliczna ale faktycznie nie pasuje ta torba.. ;> Ale tak jak pisałaś byłoby pusto... ;>>


Wikusia469

paatryycjaaa pisze...

ładnie i zgadzam się z koleżanką u góry ;) Lili2345lol ;)

Nejtl pisze...

Ładnie ;)