niedziela, 24 lipca 2011

Zdjęcia z ZOO (Berlin)

Wybrałam tylko parę zdjęć, bo jest ich mnóstwo. Nie dziwcie się, że mnie tu na żadnym nie ma - po pierwsze, wchodzi tu mnóstwo obcych ludzi, a szanuję siebie. Po drugie nawet sobie żadnych nie robiłam. Mam nadzieję, że zrozumiecie. ;d
Wiem, że to temat nie na tematykę bloga, ale obiecałam, to macie.


Rodzinka w komplecie, od najmniejszego do największego


Małpka wcina zdrowy obiad :D


Czarny łabędź wśród kaczek


Fajny, nieprawdaż? :D



Czerwono, bo z użyciem lampy błyskowej :D
Jakie słodkie...coś szczuropodobnego XD



Białe wilczki



misio (:



Pingwinki :D



Hipcio!



Nie wiem, co to, ale jest ładne. XD



Sarna?



Bijące się surykatki XD


Tygrys

_________________________

Tylko tyle, bo tych zdjęć mam prawie 200. Te najciekawsze. Jak chcecie wiedzieć dokładniej co widziałam i co tam było, zapraszam do posta niżej.


Mam ochotę iść na koncert My Chemical Romance (BIG LOVE)
Lubicie MCR??????
Ja koooochaaaam!

NANANANANANAANA! XDD

2 komentarze:

vicky ♥ pisze...

Śliczne zdjęcia ;DD Podobają mi się.


Wikusia469

Nejtl pisze...

Ładne ;) Najbardziej fotogeniczny (najfotogiczniejszy XD) jest hipcio i tygrys.