środa, 27 lipca 2011

Gaga shoes



SORRY ZA KRZYWE BUTY.
Ale ja już nie mam cierpliwości do tych paznokci u stóp. Tu się nawet nie da, kurde, normalnie ściągnąć butów!
Poza tym mam pechowy dzień.
Moje ulubione buty poplamiłam pistacjowym lakierem do paznokci.
Już się nie spierze.
Bluzka natomiast jest cała w kropkach od lakieru.
Trudno to sprać.
Jestem już zmęczona.
Może to dlatego, że od rana siedziałam na podwórku i pieliłam, grabiłam, myłam itp.


Odkrycie dnia:
Jestem pedantką.

Sukienka fioletowa - HB, Bonjour Bizou
Spódnica 1 - Bonjour Bizou
Spódnica 2 - PPQ
Spódnica 2 - ELLE
Pasek - Bonjour Bizou
Kopertówka - VOILE
Buty (3 pary):
VOILE / bazarek
Sonia Rykiel / bazarek
Stardesign/ mój projekt
Zakolanówki - Starplaza Archive



Zieeeeeeeeeeeeeeeeeew.

3 komentarze:

paatryycjaaa pisze...

fajni ;) Buty są super, a te paznokci też doprowadzają mnie do szału ;/ Lili2345lol ;)

vicky ♥ pisze...

Faktycznie.. Buty zajebiste! ;dd I też mnie wkurzają te paznokcie.. ;//


Wikusia469

Nejtl pisze...

Nie wiem czemu, ale ciągle mi się wydaje, że ten pasek nie pasuje. Ogólnie wszystko ładnie. ;)