wtorek, 12 lipca 2011

Red and black - the perfect duo!



Polubiłam te buty.
Są takie inne, mają oryginalny kształt. I świetny kolor, który dopasował się do stylizacji :>.
Nawet mi się ten ubiór podoba. Nie jest cały czarny, choć na początku miałam takie zamiary, tylko przełamany z czerwonym, a właściwie coś pod ten kolor.
Letnio.
Kocham tą fryzurę!

Rajtki - RIO
Buty - Bonjour Bizou
Wiśniowa torebka - ELLE
Kolorowa bluzka na jedno ramię - Lanvin Paris Tribute
Pasek czarny - Bonjour Bizou
Pasek z motylkiem - Lanvin Paris Tribute
Spódniczka mini - ELLE
2 spódniczka - PPQ
3 spódniczka - DKNY

_____________________

Kolejny wakacyjny dzień bez żadnych rewelacji. Jakiś uparty świerszcz dziwnie gra. Już zwątpiłam - może to jakiś żul, który chrapie pod płotkiem????
No nic, przeczekam jeszcze ten tydzień, i wyjazd :>

1 komentarz:

vicky ♥ pisze...

Fajna, podoba mi się ;)
Ja też lubię tą fryzurkę chociaż jeszcze jej nie mam ;pp


Wikusia469