sobota, 9 lipca 2011

Stardesign -hit czy kit?


Sama nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Z jednej strony - nie jestem fanką bluzek z kolorowymi nadrukami, jeśli chodzi o stardollowe bluzki, a takich projektów jest najwięcej. Zerknijcie tylko na screen:


Wszystko kolorowe, ładne, dopracowane.
Nie ulega wątpliwościom, że niektórzy mają do projektowania talent. Ja osobiście nie mam, a próbowałam wszelkich wariantów, no ale - kto nie próbował? Fajnie by było, gdyby nasz projekt był w trójce "najpopularniejszych". Dzięki temu ma się jakąś sławę.
A także kręci się biznes.
Spójrzcie tylko na ZIVYLE :
Krążą wokół niej plotki, że to nie ona wymyśla te projekty, tylko zżyna od koleżanki, która nie ma takiej popularności, jak ona. Nie jest też taka bogata, i nie ma równie cudnego apartamentu. Wszyscy są oburzeni, no bo w końcu, jak tak można?
A tak serio, nikt nie zwraca na to uwagi, tylko kupuje tą bluzkę zaprojektowaną przez Keirę, poświęca te 10 czy ile tam, sd, a projektantka się wzbogaca, choć to jej koleżanka powinna mieć tą kasę. Ten apartament. Tą sławę.


Dużo osób wzoruje się przy projektowaniu na jakimś ciuchu. Najczęściej są to ciuchy LE. Marka LE stała się bardzo ekskluzywna, cenna. Nie każdy może sobie na jakiś ciuch z tej kolekcji pozwolić. Dlatego stardollowe projektantki starają się, żeby ich projekt był podobny do oryginału. Żeby miało choćby samo logo "LE".


Niektórym się udaje, aż do złudzenia. Inni muszą popracować nad efektem.

Ponadto, ostatnio panuje moda na stardesignowe buty - platformy (obowiązkowo czarne!) i spodnie - rurki, neonowe. Tak, te elementy stroju każdy powinien mieć.

Poza tym, projektanci, i nie tylko oni, ostatnio często projektują bluzki "warstwowe". Tj., dają złudzenie, że jest bluzka, a na niej bolerko itp. No i oczywiście odsłonięty dekolt! Kobiece części ciała są także, hm, zaznaczone.



Nie jestem ich fanką. A Wy?

___________________________

Co sądzicie o Stardesignowych projektach?

Hit czy Kit?


3 komentarze:

vicky ♥ pisze...

Najbardziej podobają mi się te "LE", tych z "sweetaśnymi ozdobami" wgl do mnie nie przemawiają tak jak te, które "odtwarzają kobiece kształty" xdd


Wikusia469

paatryycjaaa pisze...

Ja jakoś nie kupuję takich bluzek .... To nie mój styl ;p Lili2345lol ;)

Nejtl pisze...

Nie lubię projektów, ale jeśli miałabym wybrać najlepsze projektantki, to wybrałabym joanne1305 i RAMZESIK205.