poniedziałek, 11 lipca 2011

LadyLily22



Przed: Jak widzę u kogoś, komu mam zrobić metkę, te oczy, to już z góry wiem, że makijaż mi nie wyjdzie. Nie dość, że nie wyglądają "cudnie", to paskudnie je się maluje. I nie dziwię Ci się, że makijaż jest krzywy. Na tych gałach się po prostu prostego zrobić nie da. Oprócz oczu, wszystkie elementy twarzy na plus, łącznie z fryzurą, karnacją i owalem twarzy. Kolczyki nieco krzywo założyłaś.
Po: Grrr, zapomniałam przesunąć niżej brwi! Makijaż zrobiłam w czterech odcieniach (tzn. w takich kolorach są cienie do oczu) : żółty, brązowy, czarny i granatowy. Użyłam czarną kredkę, czarnego eyelinera, czarny tusz do rzęs, pomadkę o ciemnym odcieniu i trochę pudru o jasnym kolorze. Fryzura - czarna, jak brwi. I krótka. Wzięłam okularki, swoją drogą są bardzo fajne, żeby było tak...tajemniczo. :>


Przed: Okej, ubiór pasuje do makijażu, ale jest zbyt prosto. Nawet nieco nudno, a masz dużo ciekawych ciuchów, np. sukienkę Herve Leger Tribute. Ja z tej kolekcji mam tylko jedną, bo kasy nie miałam na kupno :]. Ale wracając do tematu : masz krzywo założone buty. I czy mi się wydaje, czy Doll stoi trochę krzywo?
Po: Rajtki, platformy, torebka, 2 sukienki, 3 spódnice, szelki, 2 paski. Oto cały skład ów ubioru. Zazdroszczę sukienki Amy Claire. Żeby nie było zbyt czarno, dałam torebkę w odcieniu brązu, i pasujące platformy - obcas do torebki, czerń do reszty. :>

4 komentarze:

paatryycjaaa pisze...

Podoba mi się ta torba ;) Lili2345lol ;)

vicky ♥ pisze...

Wszystko pięknie, ładnie :D


Wikusia469

Anusia pisze...

Mi podoba się "po" w wersji ubraniowej. Makijaż jakoś do mnie nie dotarł :/

Pozdrawiam,
Sharpay798

Wiktoria pisze...

Mi bardziej podoba sie przed ;))